Bine aţi venit

Site-ul care provoacă dependenţă!

Bine aţi venit!

Site-ul care provoacă dependenţă

joi, 24 noiembrie 2011

Bancuri

1. I: Cum se spune la "Dansez pentru tine" in Moldova?
R: Mă bâţâi pentru matali.

2. Profesorul, furios de-a dreptul, ii scrie pe lucrare “BOU”. Studentul merge la el si ii spune :
- Domnule profesor, v-ati semnat, dar nu ati trecut nota !!!!!

3. Studenţii aveau examen, dar, nemergând la cursuri nici măcar nu-şi cunoşteau profa.
Un grup de studenţi aşteptau şi ei… Vine o tipă faină, cu un şal în jurul gâtului, iar unul din studenţi zice:
- Iată vine un sol de pace c-o năframă-n vârf de băţ…. Şi toţi se prăpădesc de râs. Se uită tipa atent la ei şi intră în sală..
Studentul în faptă : – Waw ! Am pus-o! E profa… Sigur mă pică ! Dar îşi încearcă totuşi norocul şi intră în sală. Când să tragă biletu’ cu subiectu’, profa întreabă:
- Tu eşti Mircea ?
- Eu sunt doamnă…., dau acum, sau vin la toamnă ?!

4. Merge Bula la scoala si profesoara le zice tuturor elevilor ca au pt acasa o tema.
Bula:
- Ce tema?
Profesoara:
- Sa intrebati parintii din ce sunt facuti copiii.
Merge Bula acasa si o intreaba pe maica-sa:
- Mama, din ce sunt facuti copiii?
- Nu iti spun Bula, ca e prostie...
Merge la taicasu:
- Tata, din ce sunt facuti copii?
Taica-su se rusineaza si nu ii spune.
Bula, nervos, merge la bunicul sau si il intreaba:
- Bunicule,din ce sunt facuti copiii?
Bunicul, senil, raspunde:
- Dintr-o portocala.......
Merge Bula la magazin si isi cumpara o portocala inainte de a merge la scoala.
Intra in clasa si profesoara ii intreaba pe elevi:
-Care si-a facut tema?
Bula cu mana pe sus:
- Eu, eu!!
Profesoara:
- Arat-o!
Bula:
- Stai sa o scot!
Profesoara:
- Lasa Bula ca mi-o arati dupa ore, cand suntem singuri!
Dupa ore Bula se intalneste cu profesoara, care ii zice:
- Acum poti sa mi-o arati,ca suntem singuri!
- Dar nu o mai am, ca i-am dat-o unei fete s-o sugă,că i-a fost rău!!

5. Doi prieteni, Bula si Strula se intilnesc pe strada. Bula il vede pe Strula ca e cam abatut si-l intreaba:
- De ce esti asa suparat?
- Uite ma eu brunet , nevasta-mea bruneta, copilul roscat.
Bula: Pai de cite ori faceti dragoste pe saptamina?
Strula: Niciodata.
Bula: Pe luna?
Strula da din cap negativ.
Bula: Pe an?
Strula iar da din cap negativ.
Bula: Pai vezi, mai, rugina...

6. Zice Bula intr-o zi de nevastasa:
-Tu nevasta, hai sa mergem la curve!!!
-Da cum asa???
-Asa bine.Eu merg la curve si tu...la mata!!!

7. La ora de engleza vine inspectia. Profa, tinerica si frumusica, pune o intrebare.
Nimeni nu raspunde, doar Bula e cu mana pe sus.
Profa evita sa-l intrebe. Un inspector care statea in spatele lui spune:
- De ce nu il puneti pe Bula sa raspunda?
Profa n-are incotro si il pune. Bula raspunde:
- Ce fundulet obraznic are doamna profesoara!
- Bula cum indraznesti!? sare profa.
La care Bula catre inspectorii din spatele lui:
- De ce va apucati ma sa-mi soptiti daca nu stiti raspunsul?

8. Ghidul prezinta o sculptura fara cap, fara brate si cu un singur picior.
- Sculptorul a intitulat aceasta lucrare Invingatorul!
Bula:
- Sunt curios cum o fi aratand invinsul.

9. Bula la scoala. Invatatoarea ii intreba pe toti:
- Ce ne da porcul?
Un elev raspunde:
- Carne!
- Ce ne da gaina?
- Oua! raspunde un altul.
- Ce ne da vaca?
La care Bula :
- Teme pentru acasa…

10. Ia bula 100 de mii si se duce sa se culce cu una. Se intalneste cu vecina si ea il ia la ea acasa.
- Bag-o,scoate-o,bag-o,scoate-o. La care Bula ia aia 100 mii si zice:
- Tantii ma duc la alta k vad k esti nehotarata...

11. - Ce fapte bune ati facut in vacanta? intreaba diriginta.
- Eu am salvat o fata de la viol, se lauda Bula.
- Bravo tie. Cum ai reusit?
- Am convins.

12.
Diferenţa dintre vină şi păcat:
- Este o mare vină să te culci cu soţia prietenului tău.
- Dar ar fi un mare păcat să ratezi ocazia.

13. Luand cina o fetita o intreaba pe mama sa :
- Mami , de ce tati e chelios ?
Mama acesteia ii raspunde :
- Oamenii fara par sunt foarte inteligenti.
Fetitza ii raspunde :
- Atunci tu de ce ai atata par in cap ?
Mama:
- Tine-ti gura si mananca !!

14. Ion către Maria :
- Marie, eşti ca un nor!
Maria, cu zâmbetul pe buze :
- Alb şi pufos ?
Ion :
- Nu, dar atunci când pleci, parca mi se luminează ziua...

15. Noaptea, Ion, în pat cu Maria. Ea îi spune:
- Ioane, îți miros picioarele...
La care Ion, nepăsător:
- Daca vrei tu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu